ترجمه مقاله نقش مدیریت امانی (اعتماد) الکترونیک در خرده فروشی آنلاین

  • عنوان انگلیسی: Role of electronic trust in online retailing :A re-examination of the commitment-trust theory
  • ترجمه عنوان: نقش مدیریت امانی الکترونیک در خرده فروشی آنلاین: یک بررسی دوباره نظریه تعهد اعتماد
  • سال انتشار: 2007
  • تعداد صفحه متن انگلیسی: 30 (pdf)
  • تعداد صفحه ترجمه: 28 (Word)
  • مجله یا انتشارات: نقش اعتماد الکترونیکی درخرده فروشی آنلاین (Role of electronic trust in online retailing)
  • عبارات و کلمات کلیدی: دانلود رایگان مقاله از امرالد Emerald, مقالات سیستم پرداخت الکترونیکی با ترجمه, مدیریت بازرگانی, مدیریت کسب و کار و مهندسی فناوری اطلاعات, تجارت الکترونیک, امنیت اطلاعات و مدیریت بازاریابی, انحصاری- تجارت الکترونیک- خرده فروشی- مدل سازی ریاضی
  • لینک خرید ترجمه: کلیک کنید

بخشی از متن انگلیسی

Abstract

Purpose – Trust and commitment are the central tenets in building successful long-term relationships in the online retailing context. In the absence of physical interaction between the buyer and the seller, how websites can gain the trust of the buyers and deliver on the promises made have become central issues in online customer relationship management. This paper aims to re-examine the commitment-trust theory (CTT) of relationship marketing in the online retailing context. It seeks to theorize the antecedents and consequences of commitment and trust in the online context and identify how CTT can be adapted in a digitized business environment. Design/methodology/approach – Modified constructs and their measures are developed to understand the antecedents and the outcomes of commitment and trust. Survey data from British online customers (n ¼ 651) are used to test CTT hypotheses with structural equation modelling. Findings – The study suggests a significant modification to the traditional CTT model in the online environment. Privacy and security features of the website along with shared values are the key antecedents of trust, which in turn positively influences relationship commitment. Behavioural intentions of customers are consequences of both trust and commitment. The relationship termination cost has a negative impact on customer commitment. Research limitations/implications – The paper identifies interesting differences between the original work by Morgan and Hunt and the findings presented, but basically concludes that the commitment-trust theory applies to online retailing. Originality/value – Contributions of this study in re-examining the CTT model of relationship marketing in an online context are manifold. This paper proposes a modified model to understand the role of consumer trust and commitment in a digitized environment. The modified constructs and measures truly reflect the dynamism of online business. The extended CTT model can provide better insight into managing customer relationships in online retailing.

بخشی از ترجمه

چکیده ترجمه:

هدف- مدیریت امانی و انحصاری به عنوان اصول مرکزی در ساختن روابط موفقیت آمیز و طولانی مدت در مفهوم خرده فروشی آنلاین می باشند. در غیاب روابط متقابل فیزیکی بین خریدار و فروشنده، چگونه وب سایت ها می توانند مدیریت امانی خریداران و تحویل دادن براساس تعهد قول داده شده را به دست آورند که به عنوان موضوعات مرکزی و اساسی در مدیریت کردن روابط مشتری آنلاین نیز مطرح شده است. این مقاله قصد دارد تا مجددا تئوری الزام- مدیریت امانی یا CTT در ارتباط با روابط را در مفهوم خرده فروشی آنلاین مجددا مورد آزمایش قرار دهد. این در جستجوی تئوری کردن تعهدات پیشین و متوالی و مدیریت امانی در مفهوم آنلاین است و چگونگی مربوط به سازگار شدن CTT را در محیط تجاری دیجیتالی شده را نیز معرفی می کند.

طراحی/ روش شناسی/ روش- ساختارهای تغییر یافته و اندازه های مربوط به آن ها برای فهمیدن نتایج قبلی مربوط به مدیریت امانی و الزام ارتقا یافته است. داده های طراحی شده مربوط به مشتریان آنلاین انگلیسی با تعداد 651 نفر برای آزمون کردن فرضیه CTT با مدل سازی معادل ساختاری مورد استفاده قرار گرفته است.

یافته ها- این مطالعه یک تغییر معنادار را برای مدل CTT سنتی در محیط آنلاین را پیشنهاد می دهد. مشخصه های امنیتی و خصوصی مربوط به وب سایت در راستای مقادیر مشترک به عنوان مدیریت امانی پیشین و کلیدی می باشد که در شروع دارای اثرات مثبت در ارتباط با الزام ها هستند. مفاهیم رفتاری مربوط به مشتریان به عنوان نتیجه ای از الزام و مدیریت امانی می باشد. رابطه مربوط به پایان ارزش گذاری دارای یک اثر منفی براساس الزام مشتری می باشد.

محدودیت های مطالعه / دشواری های مطالعه- در این مقاله تفاوت های معنادار بین کار اصلی توسط مورگان و هانت و یافته های ارائه شده معرفی شده است، اما اساسا شامل تئوری الزام- مدیریت امانی می باشد که برای خرده فروشی آنلاین به کار برده شده است.

اصلیت/ ارزش- کمک و شرکت مربوط به این مطالعه در زمینه مجددا آزمون کردن مدل CTT برای روابط بازاری در مفهوم آنلاین تغییر یافته است. این مقاله یک مدل تغییر یافته را برای فهمیدن نقش انحصاری مشتری و مدیریت امانی را در محیط دیجیتالی شده پیشنهاد می کند. ساختارها و اندازه های تغییر یافته در حقیقت منعکس کننده پویایی تجارت آنلاین است. مدل گسترش یافته CTT می تواند دیدگاه بهتری را نسبت به مدیریت کردن روابط مشتری در خرده فروشی آنلاین فراهم کند.

کلیدواژه: انحصاری- تجارت الکترونیک- خرده فروشی- مدل سازی ریاضی

خرید با قیمت «12800» تومان

مقالات مشابه